Remote Assistant
Vzdálený přístup

telefon
Podpora

Podpora

Verze: 3.2.3.194 (11. 12. 2013)

Nové funkce

  • Byla dostylována zpráva "Seznam je prázdný" v případě, že vyhledávání v datagridu nenajde žádnou položku
  • Eshop - v Administraci je možné prohlížet jednotlivé Eshop objednávky (i ty, které neprošly do SAP). Zobrazují se zde v okamžiku jejich odeslání zákazníkem
  • Hlavní strana - Jednotlivé moduly na hlavní straně je možno skrývat nastavením v konfiguraci
  • PDF opisy dokuemntů je možno vykopírovat z databáze na souborový server a nabízet je odtud
  • Pokud objednací číslo položky nezačínalo písmenem (jednalo se čistě o číslo), systém jej nedokázal naimportovat, nebo jej importoval chybně (např. odstranil úvodní nuly). Byla přidána automatická konverze všech objednacích kódů na text, i když reprezentuje číselný údaj
  • Přidána obrazovka pro editaci konfiguračních parametrů aplikace
  • Přidána obrazovka výpisu SAP objednávky

Úpravy

  • Ceník, Eshop - Přepracovány funkce pro formátování objednacího kódu. Nyní je možné integrovat pro každou instanci jiné formátování
  • Doplněny překlady statusů objednávek, faktur, dodacích listů, zásilek dle SAP
  • Eshop - Rozšíření ukládaných dat o jméno uživatele a čas vytvoření a poslední změny záznamu
  • Events - Zobrazení detailu nově akceptuje i HTML formátování
  • Import objednávek, Eshop - do el. objednávky se ukládaí ceníkové objednací kódy (ne ty, které zadal uživatel)
  • Odeslání objednávky - po kliknutí na Vyčistit došlo k návratu na původní uložený stav z minulého odesílání. Procedura byla upravena tak, aby došlo ke kompletnímu vyčištění záhlaví objednávky
  • Překladové řetězce - Jako kritérium se používal seznam jazyků ve kterých se měl řetězec hledat a tento seznam byl při prohledávání chybně zpracováván. Ovládací prvek byl změněn na RadioButton List. Nyní umí hledat správně podle vybrané hodnoty v RBL
  • Při tvorbě nabídky je možno měnit slevu pro všechny položky najednou na partneru i employee
  • Při změně hesla je zákazník odeslán na hlavní stránku veřejného webu nově vždy přes nešifrovaný protokol
  • Rezervace (admin) - v kalendáři se nově nezobrazují zamítnuté rezervace
  • Seznam objednávek - již v základním přehledu se nově zobrazuje i reference k objednávce
  • Správa košíku - při vložení množství 0 systém tutop hodnotu neakceptoval. Byla provedena úprava zajišťuijící kompatibilitu s předchozí verzí - při vložení množství 0 bude položka odstraněna z košíku
  • Správa souborů ke stažení - kompletní přepracování
  • V nabídkách je možné měnit ArtCode u již existujících položek nabídky
  • Zásilky - Nově se trasovací stránka otevírá do nového okna

Opravy

  • Archiv objednávek - nezobrazoval SAP číslo objednávky, ani údaje o tom, kdo objednávku vytvořil
  • Ceník - první otevření trvalo dlouhou dobu. Byla provedena úprava která prvotní načítání zrychlila
  • Ceník - při přechodu na další stránku došlo k "zapomenutí" kritéria řazení
  • Do hlavní stránky procházely mezi otevřené objednávky i ty se statusem Storno a Uzavřené
  • Events - Klik na tlačítko Zpět vyvolal výjimku (chybu)
  • Events - Oprava kalednáře - nezobrazoval některé eventy
  • Events - Oprava naplnění seznamu krajů
  • Faktury - Chybně zobrazovaný Status
  • Faktury s otevřenou částkou se v systému ukazovaly se statusem Uzavřeno. Po vyjasnění se SAP jsme upravili překlad na správné hodnoty
  • Hlavní obrazovka - Seznam dodacích listů se pokoušel překládat číslo DL
  • Hlavní strana - Obrazovka chybně zobrazovala položky v košíku (méně, nebo žádné, než ve skutečnosti)
  • Chyběnky - Bylo přidáno filtrování tak, aby se ukazovaly jen položky se statusem A a B
  • Import a hromadné vložení do košíku umožnilo vložit i již neplatnou položku
  • Import do košíku - při pokusu o vyhledání položky v ceníku a následné změně položky se snažil systém pořád hledat tu původní, Provedena úprava tak, aby uživatel mohl změnit položku ke hledání
  • Import objednávky - V tabulce položek chyběla ikonka lupy
  • Neměly by vypadávat překlady
  • Odeslání objednávky - Přejmenování tlačítka Vložit do košíku na Odeslat objednávku
  • Oprava stahování vyexportovaných slovníků (nešly stáhnout)
  • Opraven import CSV objednávky
  • Překladové řetězce - Klávesa Enter ve vyhledávacím formuláři aktivovala nesprávné tlačítko (nahrání překladů ze souboru) místo spuštění vyhledávání
  • Rezervace - nešly schválit existující rezervace
  • Rezervace - v Administraci nereagovalo tlačítko Vyčistit
  • SAP při zpracování způsoboval že v době mezi převzetím objednávky a navrácením jejího čísla padal archiv objednávek do chyby
  • Sdílení souborů - v administraci ne nezobrazovaly prázdné složky stejně jako na Partneru. Nešlo tak vložit soubory do prázdné složky
  • Sekce Ekonomika - načítání všech obrazovek trvalo při prvním načítání velmi dlouho. Provedena úprava zrychlující první načtení
  • Správa uživatelů - Dočasná úprava (dokud nebude k dispozici kompletní přepracování správy uživatelů) tak, aby správa uživatelů byla funkční - včetně generování hesla
  • Úprava zobrazování Eventů - v některých kombinacích data a času (na hranici měsíců nebo na hranici roků) kalendář ukazoval nesprávně obsazené dny
  • Všechny obrazovky - v některých případech nefungovalo správně řazení gridů - prověření a úprava ve všech modulech
  • Zásilky - chybně zobrazovaný způsob dopravy
  • Zásilky - kvůli chybě na cestě mezi SAP a portálem vůbec nepadaly do portálu

ESET partner  Logo společnosti Dell  Logo Microsoft.NET  Logo Microsoft SQL Server  Logo Microsoft Office  TeamViewer Logo Kerio Logo