Nechtěné přiřazení zákaznického účtu do vlastní firmy
Verze portálu 3.3.1. a vyšší
Některým zákazníkům se podařilo nechtěně přidat své zákazníky do vlastní firmy a tím i do administrace Areus Portal. Následně při snaze je z vlastní firmy odebrat se při uložení vždy "vracejí zpátky".
Celý problém je způsoben tím, že administrátor, který účet vytvářel novému uživateli přiřadil některou ze systémových rolí:
V tomto případě systém automaticky zareaguje tak, že uživatele přidá i do vlastní firmy. Pokud se jej následně pokusíte ručně odebrat, dojde k jeho odebrání, ale následně je v rámci stejné procedury opět do vlastní firmy přidán. Administrátor má pak pocit, že tento uživatel nejde odebrat.
Pro odebrání použijte následující postup:
- Odeberte uživateli systémové role
- Uložte uživatele kliknutím na Použít
- Standardní cestou uživatele odeberte z vlastní firmy (uvolněním checkboxu Pracuje zde)
- Uložte uživatele
![]() |
Věnujte, prosím, pozornost checkboxům v sekci Role při zakládání uživatelských účtů - jedná se o systémové role, který vždy automaticky vytvoří i přístup do zaměstnanecké části a administrace! |